Kassler (Ida), Maggie (Magdalena), Astrid Lindgren (emma), Lady (antonia), sue (Ellen) och Elvira goes ! :D <3

Heej :)

Haha, tog samma rubrik som Ida för jag tyckte att det var en bra rubrik :P

Idag har varit en bra dag :) I skolan gick det bra jag redovisade Spanska steg 9! :) Då skulle man typ göra "Dialog på hotell, dialog på Apoteket, dialog på tågstationen och kroppsdelarna" :P Så jag känner mej lite stolt som har redovisat det nu :) Jag har bokat redovisning till Svenska steg 10. Då skulle man skriva en berättelse. Jag skulle redovisat det för 5 veckor sen! Men Nina är alltid sjuk så jag kan inte redovisa "/ Det är det samma med Engelska steg 10.

Efter skolan åkte jag, Ida, Maggie, Antonia, Emma och Elvira hem till mej :D Vi filmade flera videoinlägg som vi skulle lägga ut, men det blev inte så bra :P Så vi vill inte lägga ut det :P Men vi hade i allafall jätte kul! :D Sen hittade vi på lite till skojsiga grejor. Maggie hittade nån grej med kulor som man skulle släppa på varandra så "studsade" dom typ asså det är svårt att förklara men den tyckte hon var jätte kul iallafall :P Antonia blev proffs på att jojja haha :P (Asså en jojo) Hon tyckte att hon var jätte bra för att hon kunde få den att snurra, men hon kunde inte få upp den sen ;O Sen var jag tvungen att åka på min sång "/ Men när jag kom dit så var min fröken inte där! :O Så jag hade åkt dit i onödan :S Vi tog lite bilder men jag orkar inte ladda över dom nu för hälften är typ på dom andras mobiler x)
Nu sitter jag ´här och dricker cola :P Haha, men nu ska jag göra mej i ordnig och borsta tänderna

Puss <3333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade jätte roligt :)

Tog lite bilder från Ida till min blogg, dem som vi tog ;) <3

2009-11-10 @ 21:14:45
Postat av: Antonia

Vi hade jätte roligt :)

Tog lite bilder från Ida till min blogg, dem som vi tog ;) <3

2009-11-10 @ 21:14:45
URL: http://stoltmartinez.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha, nu tog jag dom oxå ;) <3

2009-11-10 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0