Ke$ha

Heej :)

Som ni vet så kan man ju typ "fasta" i en låt, eller asså att mn lyssnar på den hela tiden och jaa, ni fattar ;) Men i alla fall så har jag hittat en ny favvo låt! Tik Tok med Ke$ha. Den är grymt bra! JAg lyssnar typ på den hela tiden, när jag går till bussen när jag sitter på bussen när jag är inne på datan alltid! Hela tiden! Nu när jag är sjuk lyssnar jag på den hela tiden med. Tilde blir trött på mej, hon bah " Sluta med den där låten jag har tröttnat" Jag bah: "Neej! Den är ju as grym!" ;) I början tyckte jag inte att den var så bra, men man lär sig liksom gilla den. Nu kan jag den till och med utan till, eller i och försej kan jag dom flesta låtarna utan till efter som att både NRJ och The voice spelar sönder alla låtar. Men i alla fall här kommer den! (Det blir med Lyrics så att ni som inte kan den utan till kan sjunga med i den här as grymma låten!)

Puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0