Me Emma

Tjafaan! ;)

Idag har väl varit bra. På¨morgonen hade jag labb, Linda tog en cigarett mot en damsugare så att dammsugaren typ "rökte" men hon hade satt i för ett papper så allt som sögs in kom på det. Det va as äckligt! Fattar inte hur man kan röka! Usch! Sen hade vi ett oförberett prov! Asså jag had eint etränat nått, så jag kunde inte så mycket. Men jag tror iallafall att jag klarade det. Thaha, jag satt vid en data och sen kom typ Arvid och så råkade jag armbåga honom mellan benen! Han skrek typ och ja bah: "va?" O sen fick Ida värsta skarttattacken! Asså fett piinsamt! Men tur att det var Arvid och inte nån annan för det hade varit ännu pinsammare. Haha. Klumpig man kan vara. Efter skolan åkte jag, Emma, Ida och Johanna till sickla, vet inte riktigt va vi skulle göra vi gick typ bara dit. Sen när vi skulle gå till bussen gick vi förbi donken och jag och Emma köpte varsin pommes, och så att vi där och pratade lite om allt möjligt. När vi kom ut från donken så såg jag att bussen redan stog där, så vi kutade över parkerngsplatsen och alla stirrade på oss men vi hann i allafall med bussen. Jag och Emma åkte hem till moi och lekte lite med Barbie! (Min hund asså). När vi skulle ta bussen till Emma va det någon som hade spytt i bussen så det luktade skit! Men som tur va hade dom iallafall torkat bort det. Men förnstrena var öppna för att det lukatade så mycket så vi frös nästan ihjäl. När vi kom till Emma så åt vi midda, och sen satt vi  och pratade med hennes mamma i en timme eller nått, haha, vi pratde lite om ett dagis. Sen så packade Emma ihop sina grejor och så tog vi oss en promenad hem till moi och Emmas mamma gick med för att det finns så mycket äckel gubbar. Thaha. Vi har kollat lite på idol och Cirkus Möller men den va as dålig inte ens lite rolig. Nu sitter vi här och gör inget speciellt.

Kisse's

Kommentarer
Postat av: Sötnos<3:)

<3

2009-12-11 @ 23:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0