Me Emma

Hallo! :D

Idag har varit en bra dag :) Efter skolan så åkte jag, Emma och Alva till forum :) Men Alva skulle åka till en kompis så hon var tvungen att åka nästan direkt :( Men innan hon åkte gick vi in på Media Marct och satt i massage stolaran x) Thaha det var skönt ;) När Alva hade  åkt satte vi oss i häng stolarna på Barista cafét. Då kom Tom, Max och Hannes (Jag tror i allafall att dom heter så :P) och s¨att jag skulle snurra eller nåt och så skulle det komma snö :O Sen blev jag hungrig så vi gick ner till jukednejsbar (Naked juice bar) så köpte jag en Shake it ;) Jag beställde med extra bär och så mixades inte allt så det blev värsta mango klumpen som låg på botten som jag inte kunde äta ;O Vi var inte direkt på humör att kolla i affärer så vi åkte hem till moi i stället :) Men vi är lite tråkiga så vi nördade framför datan ;)

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0