Min dag :)

Heej :)

Idag har varit en bra dag! JAg har iallafalll skrattatt mycket! :D Jag och Johanna har "försökt" att jobba lite eller jag har iallafalll det ;) Men vi har fått lite skrattattacker hela tiden! ;O Så jag har inte fått så mycket gjort idag, jag har varit på idrotten och läst två sidor i min bok! Det är allt jag har gjort eftersom att jagg och Johanna har skrattat så mycket! Haha :P
JAg gick direkt hem efter skolan och gick ut med Barbie och sen åkte jag till träningen :) Jag fick lära två stycken hur man UT-friståendet och sen dansade vi RM-friståendet :) Om ni undrar varför vi dansade UT-friståendet var det för att vi ska dansa det på tävlinegn :) Vi ska vara med i UT-tävlingen för om vi vinner den kommer vi till riksfinalen i Umeå och då kommer lag från hela sverige dit och tävlar :) 2008 vann vi och fick åka till Hultsfred och tävla och kom 12:a :) Så det vill vi göra igen och nnu får man ju åka till Umeå och det vore jägtte kukl att få göra! :)

Idag så stukade Johanna foten! :( Åh, jag tycker så synd om henne! Hennse pappa fick komma och hämta henne för hon kunde inte gå! :( Stackarn, hoppas det blir bättre! <33333 :*

I morron åker Johanna till  New York! Hoppas verkligen att hon får det bra! JAg kommer sakna henne jätte jätte mycket! Puss puss på dej Johanna sötnos!!!! <333333

(Jag skrev om Johanna L längst upp sen Johanna Fa och sen Johanna Fo)

Puss puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0