Min dag :)

Tjobree ;)

Idag har varitt en vanlig dag. Efter skolan åkte jag Emma och Ida till forum. Vi gick först lagerhouse jag hittade många bra julklappar så nästa vecka ska jag nog shoppa lite där tror jag nog. Sen gick vi till JC och där köpte jag en tröja. Den var svart uringad både fram o bak och hade trekvarts ärmar. Sen gick vi till H&M och jag såg världens sötaste kjol! Som vi alla såklart provade. Den var svart spets typ lite volanger. Jag vill nog köpa den sen den var jätte sööt. Vi provade också lite högklackade skor, det var skojjsigt. Sen gick vi till Gina Tricot och där köpte jag ett par tights, det var typ sånna där som e lite glansiga om man säger så. Sen drog vi till vårat favorit place, MEDIA MARKT!!!! Thaha, vi tog lite knasiga bilder på Mac book datorerna. Sen gick vi till Kicks och kikade runt lite. Britney Spears har ny parfym som Ida och Emma tog MYCKET av! Haha, nee skojja bara. Jag har ju kollat lite på puder och så där eftersom att jag inte har nån och jag hittade en som värkade bra, men  jag ska nog kolla med mammi så jag får en bra färg. Vill ju inte se ut som en morot eller hur? Sen så tog vi bussen hem, och Emma joina mej fast Ida skulle typ äta middag eller nått. Så nu sitter jag och Emma här vid datan. Jag laddar upp bilder sen.

Kisse's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0