Min dag :D

Tjobree ;)

Jag är as glad i dag :D Har varit det sen i morse när Ida lyssande på Replay jag hörde inte musiken men jag satt och sjöng med ändå, och efter som att jag är förkyld lät det inte särskilt vackert xD Dom som gick förbi måste tyckt att det såg konstigt ut när jag satt där påä ett bord och sjöng as falskt och typ as garvade samtidigt ;) Sen har allt liksom flytit på :) Jag hade mikrofonteknik i dag så då skulle vi sjjjunga två och två i varsin mikrofon. Det var jätte kul. Men jag tycker att jag sjunger så dåligt så jag sjöng inte ut så jag och Maja fick sjunga om några gånger  xP Vi sjöng Hallelujah om ni undra :P

Efter skolan skulle Jag, Maggie, Antonia och Ida åka in till stan för att ta ut våra reserverade biljetter till New moon. Vi frågade en kille vilken tunnelbana vi skulle tat för att komma till sergel, och han bah: ta gröna linjen och vi bah: Tack :) Sen så kom han igen och sa att vi skulle ta en annan tunnelbana som kom precis då, och han lurade oss,  så vi fick typ byta tunnelbana tre eller fyra gånger för att komma rätt i gen :O Men det fixade sej i allafall sen :) Men när vi kom fram fick vi typ panik! Tänk om vi inte skulle få nån biljett? :O Antonia bah: Åh, gud! Mitt hjärta dunkar typ as hårt! för att hon va så nervös! Men vi fick i allafall våra biljetter :) Men nu måste vi bara lyckas komma in på bion på söndag. Men det går säkert bra vi får bara fixa till oss lite ;) Maggie var godis sugen så vi gick till en godis affär. Nä vi kom dit vart jag också sugen så jag köpte godis för typ fyra kr bara thaha ;)

Nu sitter jag här i min rosa mysdress och lyssnar på musik, dricker oboy och äter en skinkmacka, jag va as hungrig har typ inte ätit på hela dagen ;O Men nu ska jag logga in på facebook :)

Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0