Min dag :)

Heej :)

Idag har varit en bra dag! :) Jag har i allafall skrattat mycket! Jag och Johanna satt och "försökte" jobba, eller jag gjorde i alla fall det. Men det gick inte så bra för vi fick skrattattacker hela tiden :P Så jag fick inte så mycket gjort, jag har varit på idrotten och läst två sidor i min bok, det är det ända jag har gjort. Men vissa dagar måste man få ha lite kul, eller hur?
Efter skolan åkte jag hem direkt och gick ut med Barbie, sen åkte jag till tränigen. På träningen fick jag lära två stycken tjejer UT-friståendet och sen dansade vi RM-friståendet ;) Om ni undrar varför vi dansade UT-friståendet är det för att vi ska tävla på UT i februari, för ¨då kvalar vi till riksfinalen som är i Umeå :) Det vill vi ju väldigt gärna göra, åka till Umeå asså :P

Idag stukade Johanna foten :( Jag tycker så synd om henne! Hennes pappa var tvungen att komma och hämta henne för hon kunde inte gå! Stackarn!!!! :( <33333

I morron ska Johanna åka till New York! Jag hoppas verkligen att hon får det bra där! Jag kommer sakna dej jätte mycket! Puss puss på dej Johanna sötnos!

Om ni undrar är det inte samma Johanna jag pratar om först var det Johanna L som jag var med Sen JOhanna Fa som gjorde ialla foten och Johanna Fo som ska till New york! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0