New moon

Tja taa!

Guud va glad jag är just nu! :D 

Maggie är världens bästaste! Hahah, hon har i allafall tänkt lite, vilket inte ja har gjort. Men nu har Maggie iallafall boka bio biljetter till mej, Ida, Antonia och henne :) Så vi ska gå på New moon tillsammans på söndag :D Det komer bli as kul! När jag säger att hon har tänkt menar jag att hon har gått in på sf och kollat biljetter eftersom att dom tar slut så fort! O jag hade inte kommit på att gå in och boka :P Men Maggie är ju smart! ;)

Sue, Kassler, Lady & Maggie <333333333333333

Puss <333


Kommentarer
Postat av: bella

Jag ska också se den på söndag :O ska gå med elin och johanna , fast vi bokade våra biljetter i måndags (a)

2009-11-19 @ 14:44:15
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0