Så kommer min dag att se ut :)

Heej :) <33

Just nu sitter jag och tränar på min sång Heaven. Asså guud! Jag har konsert i dag! Jag är jätte nervös! För vem som helst ska komma dit och kolla det är ett musik café så jag kommer stå i cafét i diselverkstaden och sjunga! Det är några toner som är ganska svåra, jag är rädd att jag kommer sjunga falskt! :S Men jag ska inte göra det, jag har aldrig gjort det heller men det känns som att jag kommer göra det i dag för jag är lite hes och så är jag såå nervös!!!! Men det måste gå bra! Pappa ska filma så att jag kan få höra själv sen, och om det lite bra kanske jag kan lägga ut filmen :P Så vi får hoppas at det går bra :)

Efter frukosten åkte jag och pappa till Tyresö Centrum för jag ville köpa en mysdress som jag kan ha här hemma :) Men edn färgen jag ville ha var koftan slut i så jag ska vänta tills dom får in nya :P

Vi ses sen! Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0