Träningen :)

Heej :) <3
Idag fick jag på träningen för typ förat gången på en månad :) Jag har varit sjuk och bortrest och en massa grejor :P Men idag var jag i alla fall där. Men min pappa var tvungen att komma och hämta mej efter två timmar
:( Jag fick jätte ont i min arm och eftersom att jag typ "förstör" mina fötter när jag tränar så mycket använder dåliga skor och är plattfot så blir allt jätte jobbigt eftersom att det slutar med att jag knappt kan gå! Nu snackar pappa om att han ska boka tid på astridlindgrens sjukhus för att han vill kolla min arm igen! Asså jag vill inte! Sist snackade dom om att dom kanske skulle böhöva bryta upp den och operera om! Men jag tänker ALDRIG bryta upp min arm och gå igenom allt igen! '
I går på sången fick jag reda på att jag skulle sjunga solo på en konsert! :) Det ska bli skojsigt, eller asså haha jag vill inte att någon ska höra när jag sjunger så jag säger ingen tid fast folk frågar :P Jag är så rädd att alla ska tycka att jag sjunger dåligt :/ Men jaja, nu ska jag gå och duscha, i morgon får jag sov morgon för jag har idrott och börjar inte förens klockan nio :) Så jag kan nog gå upp halv åtta eller nått sånt! :D

Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0