Ut i mörkret

Tja Tja :)

Nu ska jag och Tilde gå ut med Barbie tillsammans. Det är så mörkt så ingen av oss vill gå ut ensamma :S o Barbie blir ju bra glad om vi går ut tillsammans alla tre ;) För när vi går utt tillsammans brukar vi spela lite fotboll med Brabie. När jag säger spelar fotboll menar jag att vi sparkar bollen lite mellan oss ocg Barbie blir galen och springer och hoppar och gör allt för att få tag på dne där bollen ;) Så det är faktiskt lite kul att bara titta på henne, hon är en väldigt bra underhllning kan man säga eftersom att hon alltid hittar på nåt litet bus när man är ute. Typ jagar en kanin eller ett rådjur genom hela skogen så att man tappar bort henne.... Men hon kommer ju alltid springande när man ropar på henne så det är lungt ;)

Men nu ska jag ut i det kyliga mörkret.... Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0