Borta bra men hemma BÄST!

Heej :) <33
Nu är jag äntligen hemma! Vi har åkt bil hela dagen i typ 7 timmar! Men som tur var kunde jag somna i bilen :) Ibland kan jag inte det men nu sov jag e stund :P Snart kommer Barbie hit hon ska sova här :) Jag saknar henne jätte mycket! Hon är min bästa vän, hon lyssnar alltid och blir alltid jätte glad när man kommer! "Hunden människans bästa vän" Jag tror faktiskt att det är rätt! Men i och försej tror jag att det gäller det samma med vilket djur som helst, men Barbie är speciell på något sett jag vet inte riktigt men jag Älskar henne :) <333

Veckan hos kusinerna

Veckan har varit jätte bra :) Vi har hittat på gasnka mycket tycker jag. Som jag sa var jag Saga och Tilde inne i stan på onsdagen. Vi kollade i affärer och åt lunch. På torsdagen var jag pappa och Tilde vid farfars grav och sen åkte vi och fikade, men jag orkade inte äta upp min bulle ;) På fredagen så åkte vi till köpenhamn med Jonas Annelie Saga Edvin Nanna Per och Annika :) (Annika är min faster per hennes man & Saga edvin & nanna är deras barn kusinerna asså :P Jonas är min farbror & Annelie är hans sambo) Vi tåg tåget över bron och sen gick vi igenom köpenhamn, vi stannade bara på några ställen fast sen gick vi rakavägen till Guinnes world record museet. (jag vet inte riktigt hur man stavar guinnes :P) Det var rätt kul men det var inte riktigt så bra som jag förväntade mig tyvärr. Men det var några roliga saker. Som den minsta kvinnan hon vart bara 60 centimeter tror jag hon var ungefär som till mitt knä :O Sen var det världens äldsta männikska och han blev antingen 120 år eller 122 jag kommer inte riktigt i håg, men han vart sjukt gammal tänk att var 120 år! ;O Sen var det typ världens längsta man och så där mken det kommer jag inte i håg :P Senare på kvällen kom Jonas och Annelie till oss på middag (när jag säger till oss menar jag till kusinerna där vi bodde).

Jag har tyvärr inga bilder för dom har vi in6te hunnit ladda över än, men det kommer!

Puss <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

det va skitkul :)<3

hoppas att vi ses snart igen :P<3

LADDA UPP BILDER :D<3333

puss<3

2009-11-01 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0