Min dag :)

Heej <33
I dag när jag vaknade var det något som hände. Helt plötsligt mådde jag faktiskt mycket mycket bättre! JAg mådde faktiskt till och med nästan helt bra :) Men jag stannade hemma idag också efetr somm att man ska ju alltid stanna hemma en dag extra för at se att man verkligene är frisk. Jag kommer i håg en gång som jag var sjuk och så mådde jag bättre på morgonen och ville gå till skolan men mamma sa att det var bäst att stanna hemma en dag extra, så jag gjorde det. Det som var bra med att jag stannade hemma var att senare på dagen fik jag mycket feber i gen och varJag gick ut med Barbie på en promenad och sedan tog jag en dusch:) Efter att jag hade duschat så fixade jag lite målade naglarna och så :) Man mår alltid mycket bättre av att fixa lite med sig själv :D

Puss puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0