Efter skolan

Heeej :) <33
Jag bloggade ju inget mer efter skolna (På kvällen) så jag gör det bara lite snabbt nu :) Min mamma knde inte komma eftersom att hon jobbade och pappa är i berlin så jag kunde ju såklart inte åka hem med bil. Johannas mamma kanske kunde skjutsa hem mej men det var fullt i bilen så det gick inte :( Men Johanna som är så snäll åkte buss med mej hem :) Det var helt kolsvart när vi gick och vi vågade inte gå över kyrkogården så vi gick lite bredvid eller vad man säger men då träffade vi en läskig tant. Hon var säkert inte läskig egentligen men efter som att det var på kyrkogården blev vi rädda. Sen tog vi bussen, men efter som att den inte stannar vid Johanna så böt vi buss vid kolarängen :)
Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0