Forum :)

Heej :) <3
Nu har jag kommit hem från forum:) Det var kul, vi träffade faktiskt Maja men hon var där med sin mammma så hon kunde inte gå med oss :( Men vi hade kul ändå :) Vi tog en Nakedjucebar jag tog en Shake it och Elvira tog eller jag vet inte riktigt hon gjorde om den lite :P Elvira ville ha en extra tjock så den blev så tjock att det var svårt att få upp den ur sugröret :P Jag köpte nya jeans som jag sa och ett brunt bas linne :) Forum fyllde ett år i dag ( den ny byggda delen asså) så det var lite special idag, trollkarlen som vann talang var där och trollade lite och så var det nån parad :) Men jag tänkte lägga ut lite bilder från dagen så här kommer dom :)
Puss <333

 Jag o Elvira i provrummet på Gina, o jag provar världens fulaste skärp ;)
 Lilla jag :) Elvira <3

 Där är parkeringen för elbilana tyckte bara att det var en rolig bild :)

 Där är jag :) haha

 Elviras snygga handspegel ;) <3



Kommentarer
Postat av: Sarah

dt dära skärpet var ju coolt! från gina va? pusspuss på dej! <3

2009-10-26 @ 12:52:08
URL: http://ssarahss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0