God morron :)

Heej :) o god morron :)
Idag vaknade jag ganska sent vid tolvungefär :) så jag har precis ätit frukost o duschat nu :)
Snart ska jag åka tilll forum med Elvira :) Hoppas att vi kanske träffar någon där oxå för det blir ju alltid roligare om man är flera :) Eftersom att mitt busskort inte funkar på helgen så skjutsar pappa mej till forum :) Jag måste köpa nya jeans efftersom att mina sprack i går :O Jag vet inte varför eller när jag bara såga tt det va etts stort hål mellan bena :S Så dom kan jag inte använda mer :P Det får nog bli lunch där oxå eftersom att jag precis ätit frukost det ända som är dåligt är att det tar typ en timmer för Elvira att åka till forum :( Men jaja, vi ses sen så kan jag läghga upp lite bilder från dagen :)
Puss <333

Kommentarer
Postat av: elvira

haha, det tog ju typ en timme för dig att åka till forum inte mig x) men det var skit kul! :d men syynd att inte du ville åka tjuren, men jag tror inte heller att jag skulle ha vågad :( hoppas jeansen passar bra, puss på dig <3333

2009-10-24 @ 18:28:11
Postat av: Ellen

Men det tog bara tio minuter för mej att åka till forum bara att jag aldrig åkte ;) haha puss <33

2009-10-24 @ 20:58:06
URL: http://suueew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0