I skåne :)

Heej :) <3
Nu är jag i skåne, eller jag har ju varit det sen i tisdags. Igår var jag, Tilde och Saga inne i stan och kollade runt lite :) Vi skulle egentligen gå på Michael Jackson filmen This is it men bio biljätterna var slut :( JAg ville så gärna se den! Men jag ska nog se den när jag kommer hem igen :)Idag åkte jag pappa och Tilde till min farfars grav. Han är begravd här i Lund så vi brukar alltid gå dit när vi är här. Jag har tyvärr aldrig träffat farfar för han dog i en bilolycka när pappa var kanske 17 år. Men även fast jag inte har träffat honom började jag ändå gråta :( JAg tycker att det är så sorgligt att han är död :(
Men jaja nu ska vi ju vara glada :) Tilde Saga och Nanna hade en modevisning för oss andra för en stund sen Nanna var modellen och Tilde och Saga hade "Klätt ut" henne. Hon var jätte söt! Eller hon ÄR jätte söt! Men nu måste jag gå.
Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0