Madde! <3

Heej :)
JAg tänkte att jag skulle skriva ett litet medelande till Madde eftersom att hon sa till mig i lördags att hon tyckte att det var dåligt att jag inte bloggade  längre och att hon kollade på bloggen varje dag för att se om  jag de skrivit. Men fetersom att hon kollar bloggen varje dag så tänkte jag att jag kanske kunde skriva ett inlägg bara för hennes skull :)

Hej Madde! JAg ville bara´säga att jag tycker att det var jätte kul att höra att du brukade kolla bloggen :) Du är en jätte bra vän och du är jätte rolig att vara med, vi as garvar typ varje gång vi är tillsammans. Haha, ja men du är i allafall en jätte bra kompis!
Puss på dej <3333

  

Jag hade inte så mycket bilder på dej (Matilda) men jag hittade ingen annan.


Kommentarer
Postat av: madde

tack Ellen:)<3 kul att du börjar blogga igen:)<3

2009-10-15 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0