Med Johanna :D <33333

Hellu :) <3
Nu är Jag med Johanna och vi har jätte kul :P <3 Jag var i forum i går och köpte ansiktsmask så det har vi gjort :) Jag ville vara extra snäll så jag betalade :) Det fick bli en peel of mask med granatäpple. Den var super skön :) Vi var inne på youtube och kollade på vårt fristående oxå fast det var en anna grupp som dansade men ändå :P Så skulle jag visa Johanna när jag dansade. Sen visade Johanna vad dom fick göra på dansen :) Sen började vi dansa lite allt möjligt :P Men nu kan jag inte blogga mer!
Puss puss på er <333
 
Johanna med våra ansiktsmasker :)


Johanna spelar lite Roller coaster Kingdom :P
Visst är hennes Tivolli coolt? ;)

Haha, vi har ansiktsmasken på oss och tänkte ge er en rolig miin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0