Min dag <3

Heej :)
Idag var det prov i skolan!:S haha, men jag gjorde det inte :P Jag var ju sjuk hela förra veckan så jag fick en vecka till på mej :) Medans dom andra satt och hade prov gick jag upp till BoF:en :) Men jag hade inget att göra så jag satt bara där i 45 minuter :P Jag hade glömt min nyckel i dag så jag gick till Ida och bad att få låna hennes skåp och sen när jag hade låst in mina grejor så var Ida klar med provet och jag, ida, elvira, emma och Isabella gick till musiken och sjöng lite grann ;) Sen kom Johanna efter en liten stund :) JAg och Ida redovisade vårat spel oxå, han sa typ att vi hade mest svart fast lite röd och om vi skriver en bra o tydlig slutreflektion så får vi MVG! :) Ida skulle jag stanna kvar så jag skulle ha PH-samtal :S Både jag o Teo ville ha Ph först så vi körde sten sax påse (eller som Polly säger "Kluns" :S) Jag vann, så jag skulle få ha ph först :) Sen sa teo att han hade jätte brottom och att han verkligen behövde ha ph först. så han fick ha ph först ändå ;) Men sen gick han ändå inte förens efter att jag redan hade gått hem. Men jaja, jag och Ida tog bussen till forum för att träffa Johanna, elvira, emma, sarah och bella men bella tyckte att det var jobbigt när man  var så många så hon och sarah gick försej själva. JAg själv tycker bara att det blir roligare om man är flera men jaau. Vi gick o kollade lite i forum och sen gick vi till burgerking för elvira ville ha en milkshake :) När vi satt där kom Teo rasmus Axel (han stavar typ med k eller nåt är inte säker så jag skriver med x istället) o Bianca men henne känner jag inte. Men dom satte sig lite med oss där och pratade lite sen gick dom :P Ja, sen kollade vi lite till på lagerhous sen var jag tvungen att åka hem för jag skulle ut med Barbie (min hund asså) Ja det var nog allt för efter jag kom hem har jag bra suttit vid datan typ :P
Puss <33
 Min söta Barbie :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0