Min dag :)

Heej :) <3
I dag har det varit en helt vanlig dag. Jg var i skolan och så där bara. Jag och Ida jobbade lite i BoF:en (Bild och form) Där så skrev jag lite kort till vårt spel och Ida stämplade dom. Jag har även gjort klart min Svenska berättelse :)
I går kväll bloggade jag ju aldrig så jag tänkte att jag gör det nu i stället :) Vi bakade ju som jag sa. Det blev faktiskt jätte bra. Det blev nån choklad grej jag vet inte vad man ska kalla den men det var choklad med någon kokos grej på :) Senare på kvällen chattade jag med Tobbe :) Det var typ första gången sen i början av sexan så det var lite kul att göra :)
Snart ska jag åka till sången och sen ska jag nog bara vara innne på datan lite :P
Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0