Sjuk :(

Hellu! :)
Jag började få lite ont i halsen på fregaden, och sen på lördagen efetr festen hos Nelly hade jag ännu ondare i halsen och hade typ vita prickar på halsmandlarna eller nåt :P På natten hade jag svårt att sova för jag var as varm, jag vaknade vid åtta och gick till mamma för att säga att jag mådde dåligt och så tog vi tempern, gissa vad? Jag var ju jätte sjuk :S Eller jag vet inte om man ska säga att jag var jätte sjuk jag var ju inte direkt döende, men jag hade i alla fall 40 grader feber :S ursh och fy! och jätte ont i halsen o huvudet. JAg var tvungen att ligga ner i sängen heöa dagen för om jag satte mig upp kändes det typ som att min hjärna "guppade" runt i huvudet. På måndagen var det lite bättre lite mindre feber och så där. Men nu på onsdagen mår jag i alla fall mycket bättre fast är fortfarande sjuk så jag ska stanna hemma från skolan i morgon med men jag vet inte hur det blir på fredag men jag hoppas att jag kommer kunna gå till skolan då i alla fall :)

Puss puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0