Ska snart till pappa :)

Heej :) <3
Idag har varit en seg dag, jag gick upp vid halvtio och sen dess har jag inte hunnit fått gjort någontiing känns det som! Jag har städat mitt rum, nu ska jag bara damsuga. Jag har faktiskt varit ute med Barbie i 70 minuter! :) Det är ju bra för då får ju hon lite motion, (även jag :P). Ja, men nu ska jag damsuga sen ska vi över till pappa och äta middag, mamma med :) Klassfotona har tydligen kommit nu så dom ska det blir roligt att se, (hoppas verkligen att dom lev bra för annars blir jag lessen ;) ) Mamma och Tilde är på bio nu, så det är nog bäst om jag dammsuger nu så att jag kan komma till pappa så fort som möjligt :) 
Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0