Till skolan igen! :S

Heej :) <3
Nu ska jag åka till skolan igen :S Det är typ en "Antiken kväll" när föräldrarna ska komma så ska man redovisa sitt spel. Vi har gjort brädspel i skolan som handlar om Antikens grekland. Men jag tror inte att min mamma kan komma såjag åker dit och är med kompisarna bara redovisar spelet och sen åker jag hem. Mitt busskort går ut klockan sju så jag hoppas att jag får åka hem inna det, eftersom att mamma inte kommer skjutsa hem mig om hon int ekommer komma till skolan överhuvudtaget. Men nu ska jag ringa Johanna så kanske vi kan träffas i sickla hon jag och Anna innan det börjar så kan vi gå dit tillsammans. Vi ses sen :) Haha önska mej lycka till :P
Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0