Jag lever otroligt nog!

Tänkte bara berätta för er att jag lever, vilket man inte kan tro eftersom att jag inte har bloggat på en vecka. Men när vi var i falun var det svårt att hinna med, och sedan så var jag ju i Umeå. Jag åkte hem själv från falun i torsdags med tåg och det tog ca 3 timmar, sedan fick min granne hämta mej på stationen p g a att min pappa var i danmark och flygen gick inte. Så jag var ensam hemma tills halv två på natten ungefär.
Sedan på fredagen åkte jag upp till Umeå med gympan, vi skulle ju flyga men det gick inte så det blev buss. Det tog lite mer än tio timmar. Sen så tävlade vi och det gick rätt så bra men jag orkar faktiskt inte berätt aom det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0