Jolle med Johanna

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft lust helt enkelt.
Men nu ska jag komma igång igen hade jag tänkt faktiskt.
Klockan nio i morse var jag hos doktorn och dte tog väl tre timmar. Men det vill jag inte prat aom i bloggen.

Efter skolan så gick jag och Johanna hem till hennes pappa. Det var jätte varmt, man behövde ingen jacka det va jätte skönt!
Vi la ut hennes båt (vet inte riktigt vad det kallas när man lägger ner båten i vattnet igen. det heter typ något speciellt, emn kommer inet ihåg vad) Vi fick paddla för seglet  blev det inget med :P
Men det va kul i alla fall!
Vi lyckades få några bilder, men dom blev inte så bra, men ni får nöja er med det :D





Sötnos!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vilka fula bilder på mig! :/

Älskar dig bästa vän! :* <33333

2010-04-27 @ 20:52:26
Postat av: Mika

sjösätta :D

2010-04-28 @ 08:29:52
Postat av: Linnea

Gud vad söt Johanna! :D <333

2010-05-02 @ 19:51:40
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0