Alla Hjärtans dag

God morgon sötnosar!

Idag är det alla hjärtans dag, så glöm inte att säga till alla viktiga personer i din närhet att de är viktiga för dej och du älskar dom!

På alla hjärtans dag måste man inte ha en pojk/flickvän för att man ska kunna fira alla hjärtans dag. Det handlar om även om vänskap och familjen.

Om du är kär i någon men egentligen inte vågar att berätta det för honom/henne för att du är rädd att han/hon inte känner likadant för dej så säg det ändå! Du lever bara en gång! Och vem vet kanske så känner han/hon likadant för dej?



I wrote his name in the sand
but the wind took it
I wrote his name on a stone
but the water took it
I wrote his name on a paper
but the fire took it
So i wrote his name in my heart
and it will be there forever


Gå aldrig och bli kär
det är bara till besvär.
Först ska man kram till armarna blir lama.
Sen ska man gråta till kinderna blir våta.

 Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi två!
Vet du att jag tycker om dej?
Jag har styrka, jag har mod
Jag har dig i mitt blod
Jag kan ta all skit och smärta
för att jag har dig i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Twilighter

haha okej, så kan man ju också göra =)

Glad alla ♥ dag på dig ;P

2010-02-14 @ 10:08:20
URL: http://twiiliighter.blogg.se/
Postat av: Twilighter

haha okej, så kan man ju också göra =)

Glad alla ♥ dag på dig ;P

2010-02-14 @ 10:08:20
URL: http://twiiliighter.blogg.se/
Postat av: ♥ Amanda ♥ (Foto mode & övrigt)

Vad tråkigt :P nja vet inte :)

Glad alla hjärtans dag ♥

//Amanda <3

2010-02-14 @ 10:47:39
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/
Postat av: i'

dikterna från min blogg x) <3

2010-02-14 @ 12:37:12
URL: http://letsplaayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0