Melba.se

Jag är med och tävlar i Fokis tävling om en valfri produkt från Melba.se och hoppas verkligen att jag vinner efter som att jag har velat ha den här tröjan läänge! Love top

  • Gå in på Melba.se och välj ut en produkt som ni vill vinna.
  • Skriv ett inlägg i eran blogg om att ni är med i tävlingen, och länka till Melba.se.
  • De som inte har en blogg kan istället registrera sin e-post adress till Melbas nyhetsbrev. (I rutan mitt på huvudsidan).
  • Kommentera på Fokis blogg och berätta om ni deltar i tävlingen.
  • Jag utser vinnare på Torsdag! Lycka till!

  • Kommentarer
    Postat av: REBBAN

    ahh okok gjorde jag med :) riktigt bra serie det där ,det som går nu e också bra :P kram

    2010-02-13 @ 16:29:04
    URL: http://rebbsann.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0