Ojdå, ingen bloggning

igår. Det var ju inte bra! Haha.

Men jag orkade faktiskt inte. Men efter skolan i går så åkte jag Emma och Johanna till sickla och fikade lite, och sedan åkte vi hem till Emma. Men vi var bara där en liten stund för Emma skulle spela Laser Dome med sitt fotbollslag. Vi sprang till bussen för att hon skulle samlas med sitt lag, men sen så visade det sig att hon inte skulle vara där förens en timme senare. Då tog jag och Johanna bussen till forum och kikade runt där lite. Vi skulle spela Bowling men det var så dyrt så vi gjorde aldrig det. Vi får helt enkelt göra det lite senare.
När jag kom hem åt vi Thai soppa till middag och sedan så gick jag och Tilde över tilll grannen och lånade deras stämapparat till gitarren. Pappa köpte en ny gitarr och lämnade tillbaka den andra, för den var tydligen inte så bra, nu har vi en som är i trä och har sånna där stål strängar.

Ja, det var nog allt jag gjorde i går. Ha det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0