Ont i magen!

I dag har inte jag mått så bra, jag började må jätte illa i skolan och fick ont i huvudet så mamma fick komma och hämta mej. Men hon var som tur var typ utanför min skola när jag ringde till henne och sa att jag skulle åka hem. När jag kom hem gick jag  och la mej, och vaknade för ca en timme sedan. Nu mår jag lite bättre men ska inte gå på träningen idag, menn jag ska gå till skolan i morgon tror jag. Det är nått konstigt med mej, iböand börjar jag må jätte illa s¨det typ könns som att jag ska kräkas men sedan mår jag bättre igen, det ar varit så i lite mer än en vecka nu. Jag undrar när det ska sluta? För det är verkligen jätte jobbigt!

Nu ska jag plugga lite, efter som att jag  har varit hemma hgela dagen så är det bäst att jag gör det nu.


Kommentarer
Postat av: Nico

Uss!

Krya på dig! <:

2010-02-10 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0