Romme

I går var jag som sagt i Romme med skolan. Det var faktiskt väldigt kul! Vi samlades kvart i sex på morgonen och bussen skulle gå klcokan sex. Men 7:ornas buss kom försent, eller den första bussen som de skickade var sönder och nästa buss de skickade hade för få platser och den tredje bussen som kom var perfekt! Hihi! Men då var klcokan kvart över sju, så vi fick alltså stå och vänta på att bussen skulle komma i en timme!

Jag har aldig åkt skidor förut så det fick bli första gången för mej, jag fick låna skigrejer av en kompis (skidjacka, byxor, glasögon, underställ osv) Jag åkte med Johanna och Elvira till en början. då åkte vi i en grönbacke och det gick rätt bra. Sedan så började vi åka i blåa och sedan röda backar med Melinda och Sarah. Jag trillade faktiskt bara en gång, och det var när jag åkte i en röd backe så fick jag väldigt mycket fart och kunde inte bromsa när jag skulle svänga av till en blå backe så jag åkte in i skogen! Haha! Jag trillade oxå när jag skulle av ankarliften första gången, haha jag fastnade med benet i den!
Men jag tycker faktiskt att jag var ganska duktig som åkte i röda backar första gången! Hihi ^^


Johanna i väntan på att bussen ska komma

Falke ;)

Falke och Alva



Kommentarer
Postat av: Alva

Usch vad ful bild på mig! :O :O <33

2010-02-17 @ 21:06:38
Postat av: Anonym

japp de vare

2010-02-18 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0