Skor

Efter skolan åkte jag Ida och Elivra till sickla, vi hittade ett par grymt snygga skor, eller jag kollade på dem i går också :P Men i alla fall så ville alla tre ha dom, men det fanns bara ett par kvar i min och Elviras storlek, men snälla Elvira sa att det var okej att jag köpte dem :D Gud så snäll hon är! Men jag har faktiskt väldigt svårt att hitta skor som passar mej, jag måste ha speciella inlägg för jag har väldigt mycket problem med fötterna (orkar inte gå in på det nyu, men det är vldigt illa) så jag blev väldigt glad när hon sa att jag kunde ta dem! Så jag köper dom i morgon.
Bild kommer i morgon :)

Sen åkte jag och Johanna in till stan, vi skulle till Cocoo och fixa kedja till mitt halsband och byta ett armband. Sedan gick vi till götgatan och kollade runt lite där, och sedan åkte vi hem.


Jag bad Foki om en autograf på baksidan av mitt halsband, så hon skrev :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0