Ångarde mej

Jag åt inte brödet. Jag är helt enkelt inte hungrig, så var det i går också, då tvingade jag i mej en macka. Men nu kan jag inte äta. Jag är absolut inte hungrig. Jag vet inte riktigt varför. Jag brukar äta en macka till frukost men sen är jaginte hungriig vid lunch eller middag! Eller så här är det ju inte alltid men det har varit det dom senaste dagarna konstigt nog.

Nu ska jag duscha och sedan ska jag göra en ansiktsmask. Jag kanske ska måla om naglarna, det har börjat försvinna lite grann, så blir jag fin tills i morogn. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i morgon men jag ska nog prata med en kompis för jag orkar inte sitta inne hela dagen i morgon också, tråkiga jag sitter med pärlplattor (Jag tycker inte ens att det är särskilt kul att göra det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0