Annan väska

Heej :)

Nu är jag och Johanna hemma från sickla igen. Fodralet jag kollade på var precis förlitet. Usch! Jag ville ju ha den! Men Johanna köpte den i alla fall. Men jag hittade en annan väska som passade! Den är samma märke Walk on water (rosa såklart!) Fast den är en väska, med ett fodral i som man kan ta ut! Fast fodralet är grått, Fast den har lite rosa detaljer. Men den är inte som ett vanligt fodral så jag kommer ha den i väskan (den är ju till för det. Haha) Så den väskan kan jag ju ha andra grejor i också, det är ju bra. Snart ska jag och Johanna äta lite, vi kanske sover över en natt till! Vi får se hur vi gör, pappa kanske vill att jag ska vara lite med hoinom i kväll efetrsom att jag inte har varit med honom så mycket på lovet. Men vi får ju se som sagt.



Här är väska och fodralet! :D

Det som var tur var att den var på rea så den kostade 900 kronor egentligen men nu kostade den bara 450 kronor :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den väskan va jätte snygg! Och väldigt stor och bra :) <33

2010-01-05 @ 21:57:49
URL: http://belucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0