Blogg.se

Heej:)

Jag har inte kunnat blogga i dag. Blogg.se har inte velat funka för mej. Den har bara sagt "sidan kan inte visas" när jag har klickat på Nytt inlägg!  Jag blir så trött då! Jag hatar när det inte funkar.

I går kväll så såg jag och Bella på Brüno. Den var inte bra! Vi trodde att det skulle vara en bra komedi. Men det var det inte! Den var bara lite rolig i bland. Den var mer äcklig! Jag vill aldrig se den igen! Usch! Jag rekomenderar den inte! Efter att vi hade sett den såg vi på Mean Girls. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den nu, men många är det i alla fall! JAg har tröttnat lite på den nu. Man kan lixom alla repliker i huvudet nu. Haha.

Jag vaknade vid ett och Bella vaknade vid tolv. Men det gjorde inte så mycket för henne att jag sov en timme längre än henne för när jag vaknade hade hon datorn i knät i sängen. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0