Dagen

Heej :)

Dagen började inte särskilt bra idag. Jag hade glömt nyckeln till skåpet coh var därför tvungen att knipsa upp hänglåset. Men Mika var så snäll så jag fick lägga mina saker i hennes skåp. Men nu har jag i alla fall fixat ett nytt lås så att Mika kan få tillbaka sitt skåp i morgon.
Resten av skoldagen var inte heller så lyckad, en lite (mycket) pinsamm grej hände, jag vill ite ta upp den i bloggen, men dom som var med vet nog vad jag mena.
Efter skolan åkte jag Emma och Rasmus till sickla och åt på donken, sedan åkte jag hem till Emma med Emma. Vi gjorde inte mycket pratade mest och så. Sedan hade jag sång.
Det var då min dag väldigt kortfattat.

Kommentarer
Postat av: sarah

stackars dig ellen, dt är svårt att va tjej och dt kommer dt nog fortsätta vara. men jag finns här för dig, säg bara till om du vehöver mig! vi borde nästan prata med lotta om dt killarna gjorde! faan va taskigt! men tänk nt på dt allt ordnar sig!<3

2010-01-27 @ 12:51:22
URL: http://baraasaraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0