Dagen

Heej :)

Dagen började inte särskilt bra idag. Jag försov mej såklart, och hann varken gå ut med Barbie eller äta någon frukost.

I skolan var det som det brukar vara. Idag skulle vi bestämma vad vi ska göra på Vinteridrottsdagen, Jag valde att åka till Romme och åka skidor. Jag har egentligen aldrig gjort det så jag ville egentligen inte åka dit. Men Julia Emma och Alice övertalade mej, De ska lära mej att åka skidor SÅ jag och Tova får privat lärarae! Haha. Men det var super snällt! <33333

Efter skolan åkte jag Julia och Emma till sickla och sedan till forum. Julia shoppade lite, och sedan provade vi skor och gick till burger king. Sen hade jag sång, det var kul som vanligt men jag önskar att lektionen var lite längre bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0