Datorväska

Den här söta (rosa) datorväskan tror jag att jag ska köpa i veckan. Jag kommer nog inte att ha några pengar kvar sen men det är det värt. Den är dyr för att det är en Walk on water. Egentligen tycker inte jag attd etär viktigt med märket men jag vill ha den för att den är rosa! (Såklart!) och för att jag behöver ett "fodral" till datorn istället för en jätte väska som jag har nu. Jag hoppas att det kanske är lite rea på den nu, så ska kolla upp det. Kanske dra med Johanna till sickla i morgon. Haha. Men bara i fall hon vill såklart.




Kommentarer
Postat av: idaaa :) <3

en sån ha falek ;D men den är jättefin! :) <3333

2010-01-03 @ 17:29:44
URL: http://letsplaayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0