Fixat i bloggen

Heej :)

Nu har jag börjt fixa i bloggen lite grann, jag är inte klar än men jag har gjort en början. För er som inte märker någon skillnad så tänker jag berätta.

Längst upp i vänstra hörnet är det en Google ikon. Där det står Välj språk, där kan du klicka och då välja vilket språk du vill att blogginlägget ska ha. Så om du hellre vill läsa på franska eller kanske arabiska? Så kan du trycka där och välja ett annat språk. Bra va?

Sedan så har jag gjort så att mitt "avslut" (Love/Ellen) är med i alla inlägg så jag slipper klistra in den varje gång. Men nu är de så att eftersom att jag bara har klistrat in bilden börut så är det två sånna på de flesta inlägg. Jag har fixat till det på några inlägg men resten orkar jag inte fixa nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den blundar :)!

2010-01-12 @ 18:30:22
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0