Fixat Id kort

Heej :)

Nu är jag hemma från forum igen! Först så pkte vi till sickla och tog foto där på Sickla foto eller vad det heter. Sedan åkte vi till Swed Bank och fixade Id kortet. Jag tror att det kommer bli ganska bra. Men jag ser lite trött ut på kortet efter som att jag gansk anyss hade vaknat då. Haha. Sen gick vi till bakomaten och fixade en kod till kortet, så lite senare i kväll kanske vi ska lägg ain lite pengar på det så att jag kan börja använda det.

Efter att vi hade fixat kortet så gick vi lite i forum och så köpte vi ett par nya jeans tights till mej (i jeans tyg) med fickor, så dom blir lity snyggare om man inte har en lång tröja på sej. Men dom lägger jag ut foto på sen för det orkar jag inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0