Frågestund avslutad





1: Hur många gånger har du varit utomlands?

Svar: Jag har inte varit utomlands särskilt många gånger, jag har varit utomlands sex gånger tror jag.

2: Gillar du någon nu? Svar: Kanske, hihi.

3: Har du haft en pojkvän? Svar: Jaa, fast det var ett tag sen.

4: Har du en bästis i såfall vem? Svar: Nee, inte någon speciell just nu. Jag har många!

5: Vad heter du i mellan namn, eller har du ett? Svar: ja, jag har ett mellan namn, Louise heter jaj i mellan namn!

6: Hur många besökare har du om dagen? Svar: Det är olika, men idag har jag haft 48 unika besökare och 158 sidvisningar det är kanske inte så mycket, men det kanske blir bättre, vem vet? Och kvällen är ju inte slut ännu ;)

7: Hur kan du vara så söt? Svar: Hihi, tack för att du tycker det!

8: Vad har du för dator? Svar: Jag har en Compak Laptop 15,4 tumm.

9: Längtar du till skolan? Svar: Nee, det gör jag inte! Eller lite, inte efter att gå upp tidigt på morgonen eller att jobba men utan efter alla kompisar jag inte har trffat under lovet.

10: Vilka är dina bästisar/bästis? Svar: Det är flera, men jag orkar inte ta det i bloggen.

11: Går du på någon sport? Svar: Jag går på gymnastik, men just nu har jag en paus, när jag bröt armen för ett år sen så gick det väldigt illa så jag kan inte träna, men jag äter medecin och hoppas på att det ska gå bättre senare, men jag tränar fortfarande dans (fristående inom gymnastik)

12: Vad gillar du mest? Groda eller snigel? Svar: Groda helt klart! Dom är inte så äckliga, men sniglar är så slemmiga och uschiga! Haha. Det värsta som finns är att kliva på en sån där mördarsnigel och den mosars mellan tårna! Jag börjar nästan må illa nu! Det är såå äckligt!

13: Vart bor du? Svar: Jag vill inte säga exakt vart jag bor i bloggen, men jag bor precis utanför stockholm.

14: Hur gammal är du? Svar: Jag är 13 :)

15: Har du någon pojkvän? Svar: Nee inte just nu, är singel ;)

16: Vilken affär gillar du mest om du inte får säga gina? Svar: Jag gillar ju många affärer! Men kanske Bik Bok eller new yoker kanske.

17: Hur lång va pinnen som du behövde ha i armen när du hade brytit den? Svar: Jag har den här hemma men jag orkar inte ta fram den och mäta exakt men den kanske var mellan 7 och 10 centimeter.

18: Ska ni köpa några fler marsvin? Svar: nej, det ska vi inte. Vi har ju haft marsvin i fem år och har haft fyra olika marsvin. Nu har vi bara ett kvar. Molly. Och efter det räcker det med marsvin. Vi har ju en hund också och hon tar väldigt mycket tid.

19: Vilken låt ska du välja å sjunga nästa gång på din sång? Svar: Just nu sjunger jag Halllelujah. Men nästa gång sk ajag nog välja Realize av Colbie Caillat.

20: Vad är det bästa med att blogga enligt dej? Svar: Jag vet faktiskt inte, men jag tycker att det är roligt när folk läser den, och så gillar jag att få komentarer på det jag har skrivit. För då vet jag att det är någon som gillar bloggen.

Hoppas att ni blir nöjda med svaren, annars är det väl bara att fråga igen så får jag om formulera mej lite. Hehe, det kändes lite konstigt att säga "omformulera" det brukar jag aldrig säga.


Kommentarer
Postat av: cattiisEriksson

Hehe okejokej, men visst känns det väl bra när man har städat? Allt känns så rent och snyggt :D

2010-01-08 @ 22:29:28
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: linda

Tack ;) Nej sitter med en skål glass och tittar på analysera mera. Fast nu är det reklam.:) Sj då? Allt bra?

2010-01-08 @ 22:35:56
URL: http://itnote.blogg.se/
Postat av: linda

Okej ;) inte bara jag som käkar glass i kylan då:) Nej jag är 20 år gammal.

2010-01-08 @ 22:44:55
URL: http://itnote.blogg.se/
Postat av: linda

Hehe, jo man gör ju de..

2010-01-08 @ 22:57:15
URL: http://itnote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0