God morgon

God morgon på er!

Nu är klockan sju, och jag har faktiskt redan hunnit göra mej i ordning. Jag gick upp när klockan var sex och då duschade jag, sedan fönade jag håret och satte i hårförlägningen och sminkade mej. Nu ska jag äta frukost och sedan åker jag till skolan. Jag kanske tar en tidigare buss idag för nu är jag ju färdig i ganska god tid! Så det är ju bra!
Som jag sa i går var jag lite orolig för min pappa som skulle flyga i snöstormen hem från england. Han kom hem ordentligt och ligger troligtvis i sin säng och sover just nu! :D

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: ella

fint hår du har:)

2010-01-28 @ 20:56:59
URL: http://daniellasamduelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0