Knasiga jag

Heej :)

Dagen har varit bra, i skolan var jag i musiken hela dagen och spelade gitarr. Efter skolan åkte jag och Ida till Forum. Vi kikade runt där ett tag och Ida köpte pansionspresent till sin farmor.  Jag hittade en jätte snygg tröja som jag tror att jag ska köpa senare faktiskt.

När vi var i forum märkte jag att jag inte hade mitt Headset så jag och Ida åkte till skolan igen! Men den låg inte i mitt skåp! Jag vart jätte stressad men sen kom jag på, att den låg i..... Min väska! Guud, hur dum får man vara?! När vi började gå mot bussen igen halkade jag såklart! Mina skor är super halkiga, så jag brukar alltid hålla i mej lite i någon när vi går. Men nu gjorde jag inte det, så jag gled först en bit men kunde inte stanna så jag trillade baklänges rakt på rygg och kom inte upp! Men det va inte så farligt, utan jag fick en skratta attack! Där låg jag på marken i snön och kom inte upp, men Ida hjälpte mej såklart. hah. Men sedan kom inte bussen, vi fick vänta i över en timme så när jag kom hem fick jag äta min middag själv.
men det gör inge, huvudsaken är ju att jag i alla fall kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0