Kort dag

Heej :)

Idag har varit en väldigt kort dag, Johanna väckte mej klcokan tre men jag somande om. Haha, men hon väckte mej halv fyra igen. Då rnigde hennes mamma och sa att vi var tvugna att släppa ut katterna för annars skulle dom kissa inne så vi skyndade oss till bussen och hem till Johanan. Direkt när vi kom dit åt vi frukost då var klockan fem så det blev en ganska sen frukost. När vi hade ätit så åkte vi till sickla , data fodralet jag hade kollat på fanns kvar och det var 30% på den! Men jag vet inte om min data är för stor för den är 15,4 tumm och data fodralet var 15 så jag och Johanna ska dit i morgon och ta med datorn för att prova. Johanna tyckte att den var så snygg så hon ska också köpa ett. Sen åkte vi till forum, men det var nästan ingen där efter som att klockan var sju kanske. Vi kikade runt lite och åt lite lunch på burger king. När vi skulle åka hem var den en kille (40 år kanske?) som stirrade på oss hela tiden så vi klev av bussen för han var så läskig. Men vi reste oss innnan bussen hade stannat och jag trillade på honom! Usch! Vi gick hem till Johanna och hon packade sina saker och sen kom hennes pappa och hämtade oss och så åkte vi hem till mej igen och packade mina saker. Nu är vi hemma hos Johannas pappa och ska sova här. Snart ska vi bada. Johanna har ett stort bubbelbakar och bastu så vi ska ha lite mysigt. Vi har tagit med oss massa badskumm och sånt dära så det ska blir lite roligt.

Nu sitter vid vi datan, varsin! Min förljde ju med efter som att vi ska kolla data fodral i morgon. Men ikväll ska vi nog inte vara upp till klcokan sju som vi va, men det blir ju svårt efter som att vi gick upp vid halv fyra, men vi får försöka att göra nått ansträngande så att vi bli trötta.

 HAHAH ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Det har verkligen varit en super dag! Och jag är säker på att det kommer bli en minst lika bra dag imorn! <3333

2010-01-04 @ 23:18:13
URL: http://belucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0