Lång dag

Hej :)

Förlåt att jag har bloggat så lite nu de senaste dagarna. Men jag har helt enkelt inte hunnit eller haft lust! Men jag lovar att det ska bli bättre med det nu.

Jag och mamma åkte som sagt till hennes kompis och hämtade en borr. Sedan åkte vi till Globen för att gå till Apoteket och handla lite mat. När vi var där så köpte min söta Mammi ett deadem *stavning* med en svart rosett på. Jag har ingen bild just nu men det kommeer i morgon! När vi kom hem så kom pappa och vi satte upp badrumsskåpet. Jag tror att det kommer bild på det i morgon också.

Jag har precis duschat och bäddat sängen med nya lakarn. Vad är mysigare än när man är ny duschad och kryper ner i en säng med rena och fräscha *stavning* lakarn?
Hehe, nu har jag ett litet problem, jag vet inte vad jag ska ha på mej i morgon! Det kanske inte låter som ett stort problem, men det är det! Haha, jag kan ju inte direkt gå naken? För jag har verkligen inget i min garderob! Det känns som att jag shoppar nya kläder hela tiden, men ändå har jag inget att ta på mej? Är det så för fler än jag? Men det kanske är för att en delk hamnar hos mamma och en del hos pappa? Men jaja. haha nog nu med mina klädproblem ;)

Nu ska jag gå och värma min värmekudde och sen ska jag sova!


Just så här ser inte min ut men men ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha tack :), men jag tyckte jag såg att du också hade lösnaglar? eller jag kanske såg fel.

2010-01-18 @ 20:46:28
URL: http://beeus.blogg.se/
Postat av: JuliaLinnéa ♥

Svar: Ja! :-) Följa varandra? :-D

2010-01-18 @ 21:02:00
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/
Postat av: JuliaLinnéa ♥

Svar: Härligthärligt, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :-)

2010-01-18 @ 21:12:22
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0