Låtar

Hej :)

Nu är jag hemma igen. Jag var ju som sagt hemma hos Johanna, sen åkte jag direkt till sången. Jag sjunger hallelujah. (Jag tror att det flesta vet vilken låt jag pratar om) Det var i alla fall kul. Min såg fröken sa att jag skulle köpa ett kasattband som vi ska spela in på när jag sjunger, och när hon spelar piano. Men frågan är, Vart kan man få tag på ett kasettband?! Men det löser sig alltid, i värsta fall får jag beställa ett från internet.

Nu ska jag börja fixa med min kära Ipod. Jg brukar aldrig använda den, utan jag brukar använda mobilen. Men nu ska jag ladda över massa låtar och fixa så att den blir roligare att använda.


Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena



BLI VECKANS BLOGG? :D

Bara till att kommentera inlägget --> http://essems.blogg.se/2010/january/bli-veckans-blogg.html#comment



2010-01-12 @ 15:54:37
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0