Lessen för dålig uppdatering

Heej :)

Lessen för den dåliga uppdateringen. Men jag har inte haft lust. I skolan var allt som vanligt, på bussen på väg hem träffade jag några från gamla klassen. Bella, Elin, Madde, Elli och Alicia. Det var kul. Jag har saknat dem så mycket! I morgon ska jag och Bella sova över, och förhoppningsvis så ska Linnea och Julia vara med.

När jag kom hem från skolan gick jag ut med Barbie i ca 45 minuter. Sedan så klippte jag henne. Eller rakade henne. Haha. Men nu är hon i alla fall super fin! Sen så gick jag och hämtade Tilde efter hennse fijol i skolan. Det var nog allt jag har gjort idag. Nu ska jag duscha och tvätta håret, så att jag blir ren och fräsh tills i morgon. Hihi.



Hehe, jag skulle aldrig klara mej utan min dator! I LOVE IT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0