Med Bella

Heej :)

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga. Tråkigt nog. Men det ska vi förbättra! Men jag har iunte hunnit. Idag när jag kom hem mådde jag jätte illa. Jag trodde att jag hade blivit magsjuk. Men det gick över när jag drack lite te och värmde en sån där värme kudde. Då gick det över.

Skolan idag så var det bra. Förra terminen gjorde vi ett spel "Antiken spelet" om ni kommer ihåg? Men i alla fall jag hade sagt till min BoF lärare att jag skulle ta  hem det när jag hade utväcklingsamtal. För jag kan ju inte ta spelet på bussen. Men när vi kom dit så hade dom slängt mitt spel! Så jag och Johanna gick till grovsoprummet och letade i sopsäckar. Hehe. Men vi hittade i alla fall. Men jag fick måla om den lite och limma.,

Sen hade jag utväcklingsamtal. Det gick bra, jag fick VG och MVG på allt förutom spanska där vart det ett G. Men det är så tråkigt och svårt.

Nu sitter jag i alla fall hos Bella. Det var jätte länge sen vi träffades, i somras typ? Jätte länge sen! Hur har jag kunnat klara mej? Vi gör inte så mycket lyssnar på lite musik och så. Hehe jag chattar med en kille från gamla klassen (som jag inte känner) det är skojsigt.


Bella sötnosen ! :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0