Realize

Heej :)

Idag har varit en toppen dag! Eller det var ju en helt vanlig dag, men jag är så glad! Allt känns bara bra! Toppen! haha. Jag älskar mitt liv! Alla mina underbara kompisar och jaa, alla som finns i min närhet! Jag älskar er!

I skolan i dag lärde Mikaela mej Realize på gitarr. Eller i alla fall verserna. Så nu kan jag sjunga till när jag spelar! Det är jätte kul att kunna spela ett instrumen och sjunga til faktiskt, jag skulle tycka att det var suepr kul att ha en gitarr hemme också. Men vi får se hur det blir med det, emn någon gång kanske jag köper en gitarr. I morgon ska jag fortsätta träna på den, emn man måste ha capo (stavning) men i värsta fall får jag väl be någon att hålla ett finger där i stället för ett capo.

jag hoppas att ni är lika glada som jag idag, men om inte så får ni ta och bli glada, tänka på alla bra saker inet på allt det jobbiga. Vi lever bara en gång så det är lika bra att bara leva livet och skratta och ha det BÄST!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0